30 Nisan 2011 Cumartesi

aradan sonra

 Bayağı oldu yazamayalı ki pek çok şey oldu.
Önce blogların yasaklanması sonra benim bilgisayarsız kalmam zorunlu olarak bu arayı verdirdi.

Nerden başlasam bilmiyorum.
Haa öncelikle sınava girmiştim bilmiyorum yazmış mıydım ama sonuçlar açıklandı beklediğimin altında bir puan aldım ve netim benim hesabıma göre daha az hesaplanmış ama neyse ki içler acısı değil. Hala istanbulda okul öncesi öğretmenliğine girebilirim. Ham puana göre başarı sıram gayet iyi ama okul puanı eklenince büyük ihtimalle düşecek çok fazla düşmemesini umud ediyorum.

Bunun dışında abim nişanlandı hiç beklemediğimiz bir şekilde karşımıza gelinimiz çıktı ve herkesin şaşırdığı bir hızla olaylar gelişti nasıl oldu bilmiyorum hala akıl erdiremedim ama nasip böyle bişeymiş anlamış oldum.

Güzel umutlarımız var ailece güzel niyetlerdeyiz ve daha önce bahsettiğimiz kriterleri bir kenara bıraktık ve ahlakına baktık ona güvendik (olması gerektiği gibi) ki bu o kriterleri taşımadığı anlamına gelmesin ama onda olduğunu sandığımız ahlak diğerlerini arka plana attı  ve inşallah yanılmıyoruzdur. Bizden beklenmeyecek bir performansla iyi niyetliyiz ben bile bu iyiliğimize şaşırıyorum ki çok kötü insanlar değilizdir ama bu işin olması için bu kadar uğraşacağımızı ve pürüzleri düzeltmeye çlaışacağımızı aklımın ucundan bile geçiremezdim.

Bakalım bekleyip görücez. 3 vakte kalmaz düğünümüz olacak herhalde
Umutlarımız var, hayallerimiz var, duamız var...
Her şey iyi olsun hüsn-ü zannımızı lekeleyecek bir şey olmasın

3 yorum:

kitap gibi kız dedi ki...

çok geç okuyabildim yazını :) Puanım az geldi demişsin ama bence hala şansın var. Zira artık ikinci öğretimleri de var istediğin bölümün. Mesela marmara benim okulum :)

Bu arada hayırlı olsun, tebrik ederim yeni çifti :)

kitap gibi kız dedi ki...

ayy var ya gece gece nasıl okuduysam, yeniden okuyunca... sen zaten yerleşebiliyormuşsun istediğin bölüme. Iyy kendime inanamıyorum :P

çiğdem dedi ki...

işte şimdilik marmara iö yerleşebilirim gibi görünüyo
okul öncesi öğretmenlik yazma niyetindeyim
senin bölümün neydi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...