14 Haziran 2011 Salı

tadilat bitti

 Bitti dedim başlıkta ama bitmedi aslında erkeklerin odasına kapı takılacak bir de barbekünün kapıları takılacak. Ha bir de petekler takılacak.

keşke fotoğraf olsaydı da öncesi ve sonrasını gösterebilseydim

temziliğimiz de büyük çapta bitti bir tek aşağının koltukları silinecek bu da 3 takım demek oluyor :)

o kadar eşya attık ki hala fazlalıkların olmasına şaşıyorum

 Duvarlar boş işte aynaları, tabloları takmadık henüz. Annemle aynalar konusunda kapışıcaz gibi görünüyor. Annem aynaların dekoratif olabileceğini düşünmüyor onun için aynalar aynadır bakılmak içindir. 65 yaşında bir kadının da böyle düşünmesi gayet normal tabi de bakalım napıcaz

 Bu gün terası da temziledik yerleştirdik. Ruken de kek yaptı birazdan ilk sefamızı yapıcaz

 Bu arada benim yine diş problemim çıktı. Geçenlerde diş etim bilye büyüklüğünde şişti ve karardı doktara gittik aniden olduğunu öğrenince kis olabileceğini düşündü, röntgen falan çektik neyse ki değilmiş. Benim fazla bir dişim vardı tam o şişliğin arkasında o zarar veriyomuş diş etime çekilmesi gerekiyomuş. Aslında her seferinde çekilmesini söyledi önceki doktorum ama ben sapasağlam dişi çektirmek istemedim. Kimse de bu tarz sonuçları olabileceğini söylememişti. Dün çektirdik o dişi haftaya da tedavinin geri kalan kısmı yapılacak. Tedavi nasıl mı olacak? Diş etlerim kazınacak.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...