9 Haziran 2011 Perşembe

var bi sıkıntı

   İçimde bir sıkıntı var nedenini bilmediğim. Normalde filmi geri sarar canımı neyin sıktığını öyle bulurum.
Kendi kendime oturup bir şey düşünerek dahi moralimi bozabilme kabaliyetine sahibimdir de...
Aynı şekilde kızdığım insanla kendi kendime tartışarak da rahatlıyorum
Son zamanlarda bunu blogla yaptım ve şunu farkettim ki bu benim empati yapabilmemi sağlıyor...
oturup geri okuduğumda yazdıklarıma dışardan bakıyor oluyorum ve insanlara ne kadar haksızlık edebildiğimi görüyorum
defalarce kez yazıp silip yeniden yazıyorum sonra bi bakıyorum kızgınlığım geçmiş o kadar sakinleşmişim ki yazmak anlamsız geliyor...

bu arada evin tadilatı yarın bitiyo inşallah biz de temizliğe başlicaz
abimin evi tutuldu mobilyaları, beyaz eşyası, gelinlik siparişleri verildi
bu arada ablam da hamile:)
bu arda yeğenim de sbs'si başarıyla geçti

muhteşem haberler değil mi?

ama biz bunca mutluluk içerisinde biz mutlu muyuz? ya mutluyuz ama kavgadan da geri kalmıyoruz


Allah bizi star etsin...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...