20 Haziran 2012 Çarşamba

bu aralar ben

bu aralar ben ne yapıyorum ?

bu aralar ben nişanlandım :)

okul tatil oldu ilk dönem batırmış olsam da bu dönem gayet başarılıydım bence

peki okul bitince ne oldu ben tam ev kızı olmuşum, gelinlik kız olmuşum :)

etekler giyiyorum
ev gezmelerine gidiyorum
misafir alıyorum, komşular falan
yemekler tatlılar yapıyorum
temizlik yapıyorum
halı yıkıyorum
duvar siliyorum :)

eltimgillerle gidip geliyoruz :)
nişanlımla buluşuyorum

bazen garip geliyor

zaten bir aileye üyeyken başka bir aileye daha sahip olmak
ortada olmaya çalışmak, her iki ailenin özelini ayırmak

eltim demek, görümcem demek, kaynım demek
gelinimiz denmesi, eltim denmesii, yenge denmesi
bazen küçük çocuklar bazen kocaman adamlar yenge diyor
"çiğdem yenge" diyorlar
o kadar hoşuma gidiyor ki:)

kimse demiyo ama ben kendi kendime diyorum
- büyükmüş de yenge olmuş, büyümüş de elti olmuş :) demek ki ben hariç diğerleri büyüdüğümün farkındaymış


güzel ama çok güzel şeyler bunlar
karşına çıkan insanlar önemli tabi ama sevmek en önemlisi
karşılıklı sevmek ve saymak
gerisi kendiliğinden geliyor zaten

burdan tüm bekar kardeşlerime söylüyorum
bana kimse söylememişti
ben size söyliyim
sevince ve sevilince tüm bu evlilik hazırlıkları o kadar güzel ki,

gençlerin ailelerle tanışması
ailelerin tanışması
en başta gençleirn tanışması tabi :)
söz hazırlıkları 
nişan hazırlıkları
çeyiz hazırlıklar

akraba sahibi olma

en başta onu sevmek
onun seni sevmesi
onu kendine kendini ona ait hissetmen
tamamlanmış hissetmen

çok güzelmiş

geri kalan herkese "şiddetle" tavsiye ediyorum

düşünüyorum
hamdolsun yaa ben mutluyum
evet evet ben mutluyum


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...