15 Ağustos 2011 Pazartesi

nasip kısmet

 Tam bir asalak oldum çıktım. Aptal gibi netten işletme oyunları oynayıp duruyorum. Hedefsiz olmak kadar kötü bir şey yok herhalde. Ve ben 3 yıldır olduğum yerde duruyorum amaçsızım hatta daha fazla. Neyse yapıcaz inş bişeyler diğer insanlar nasıl yaşıyolar ki....

 Bayağıdır ara vermişim yazıları okuyunca gündemle ilgili bişeyler söylememişim. Hmm nerden başlasam...
 Abim evlendi

 Şimdi Zeynep aradı. Ya ablam çalışıyo ben de evdeyim benim pasomu o kullanıyo. iett de artık para da geçerli olmayınca bende zorlanmaya başladım. biz de dedik yeni paso çıkartalım yine benim adıma ne olacak ki. Cuma günü gittik kayıp dedik ve çıkarttık yenisini. Dönüş yolunda yine eskisini kullandık bişey olmadı. Bu gün işe giderken basmış ve şu sarı ses çıkaran cihaz kıyametleri koparmış inanılmaz gürültüde alarm  çalmış IP numarası iptal olmuştur gibi bişeyler demiş. Zeynep tüm otobüs halkı olarak neye uğradığımızı şaşırdık diyo. Hemen otobüsten aşağı indim ben nedenini bildiğim için utandım da diğerleri şoför de dahil olmak üzere ne olduğunu bilmedikleri için çok korktular diyo. Otobüsü uzun süre hareket ettirmedi şoför o neydi ki abla dedi ben de ya önemli değil zamanı geçmişti benim yenilemem gerekiyodu ama yapmadım dedim adama tamam dedi ama çok şüpheli dedi diyo.

 Tabii biz nasıl düşünemedik devlet bir kuruşunu bile vatandaşa yedirir mi?

 Ha nerde kaldık abimde abim evlendi. Temmuz 23 te düğünleri oldu. E şimdi de ramazan derken bayağı yoğun geçiyo günleri. Ramazanın 3. haftasındayız ve daha evlerine iftara gitmedik zoruma gitmiyo değil yani.

 Bu arada bizim yakın akaba çevresindeki erkekler bi anda evliliğe sıcak bakmaya başladılar. Özeniliyo demekki o yüzden bir evden bir düğün çıktı mı gerisi peşpeşe geliyo.

 Halamın oğlu var o da evlenmek istiyomuş sizin gelinin bi arkadaşı falan yok mu diyo. Fiziksel olarak birini beğendik de bakalım. Diyo ki "ben sizin gelinin ahlakını beğendiğim için diyorum helhalde arkadaşları da onun gibidir yoksa benim niyetim yoktu. benim bir kız arakadaşım da vardı e benim niyetim yoktu o zamanlar ben o zavallıyı da bıraktım şimdi de kaldım böyle. gerçi benim sevgililerimin de hiç biri doğru düzgün değildi ya"

 Ha bir de bizim yeğen var Mesut yaşı pek yok aslında benden 2 ay küçük ama işte ona da kız bakıyoruz. o da pek bi nasipsiz çıktı ya. Pazar günü de bi kızla görüştü olmadı. olmasını da pek istediğimi söyliyemicem çünkü düşündüğümüz başka bi kız daha vardı ki. kendileri hem arkadaşımız hem komşumuz olur. O kızı da uygun buluyorum hem ablama gelin olacak hem mesuta eş olacak hanımlıkta bir kız. iyi görünmeyip çok iyi çıkanlar vardır ya onlardanlar işte. ben olmasını çok istiyorum. evin kadınları tanışıyo da erkekler uzaktan tanıyolar. Problem çıkarsa babalardan çıkar gibi geliyo. bakalım ne olacak. İnşallah olur ben çok seviyorum fidanı e mesut zaten canım ciğerim.

 bu posta başlamadan önce de tevrat aradı. Onda da bu gibi durumlar var ama onun ki daha genç işi:) Şimdi bizim teo tekbir de çalışıyo hemen yanlarında da 'nt' var. daha önce tevrat ordan bi çocuğun haber gönderip onunla tanışmak istediğini söylemişti de her zaman ki gibi önemsememişti. bugün aradı çocuğun hikayesini anlattı ona da aracı olan kız anlatmış. Bu çocuk adı Barış  Tevratı ramazanın ilk günü markette görmüş teyze diyo tevrat popkek alıyodum düşünebiliyo musun rezalet:). Dikkatini celbetmiş bizim yere bakan yürek yakan teomuz. Çocuk takip falan etmemiş sadece o anda hoşuna gitmiş. Bir hafta sonra Tevrat nt'ye para bozdurmaya gider ve kasa da Barış vardır o anda hatırlar tevratı işini gördükten sonra tevratın nereye gittiğine bakar ki hemen yan mağazada çalışyodur. Neyseki çocuğun orda tanıdığı bir kız vardır da tevratla onun aracılığıyla iletişime geçer. tevrat hayır der ve o gün bugündür bu konuşmalar devam eder. tevrat kız arkadaş olma olaylarına giren bi kız değil çocuk ta öyleymiş. o da tevrat gibi okuyomuş yaz tatlinde çalışıyomuş. ne okuduğunu nereli olduğunu fikrini zikrini yaşını başını bilmiyo tevrat sadece görüdüğü kadarını. Fiziksel olarak fena değilmiş. tevrat çocuğun kızla haber göndermesine sinir olmuş ki buna açıklama olarak çocuk zaten kıza şimdi ben senle haber gönderiyorum kötü izlenim olacak ama ne vakit olarak uyuyoruz ne ortak noktamız var e yolda çevirip ne diyim kıza demiş burdan da bir + puan aldı bizden. Aracı olan kız birbirlerine uyduğunu çocuğun tevratın evlilikle ilgili fikirlerinin aynısını erkek ağzıyla duyduğunu, yapı olarak, ahlaki olarak uygun olduklarını çok benzediklerini söylüyormuş. Tek bir şey istiyo çocuk yalnızca bir görüşme. Tevratın da kafası karışmış aradı ne diyosun dedi ben de görüş dedim. en azından derdini niyetini onun ağzından duy kesin bilgilere sahip ol makul gelirse değerlendirirsin dedim. bakalım ne olacak.

  Benim bi büyüğüm necatin o da YTU de inşaat mühendisliği okuyodu mezun oldu. nijeryada 1,5 yıl çalıştıktan sonra gelip evlenmeyi düşünüyodu ama ne olduysa vazgeçmiş nijeryaya gitmekten. biz onun içinde şimdiden bakmaya başladık. Ki biz bu abimin kesinlikle yabancı birini getireceğini düğnüne davet ederse şanslı olduğumuza inanırdık. Ama o da bizim makul birini bulmamızı istiyo. O bahsettiğim halamın oğlu da YTU den makina mühendisliğini bitirdi 1-2 yıl önce şimdi de çalışıyo yaklaşım 10 yıldırda tek başın yaşayo ama o da çevremizde makul bi kız bakmamızı istiyolar.
 Hadi biz Nesimin dindarlığından görücü usuluyle evelenmek istediğini düşünüyoduk. da bunların ikisi de dindar değil. Biz bulmadınız mı onca cevreniz var diyince diyolar ki yok öyle evlenilecek kız. Çevremizdekiler sevgili olduklarımız eğlenmek için yaşayanlar. edepli namusunda efendi kız bulmak çok zor tabi öylesi niye dikkat çeksin ki

  Biraz da kendimden bahsedeyim :) üniversite tercihlerimi verdim cuma günü açıklanacakmış. puanım beklediğimin altında ama sıralamam beklediğimin üzerinde 56 binlerdeyim istediğim bölümde marmara iö 73 binlerden kapatmış yüksek ihtimalle gelir diyoruz ama bakalım ne olacak ondan sonra da istanbul aydını yazdım bekliyoruz.
 birde evlilik mevzusu var. bilmiyorum okulum kısmen problem gibi ama yine de görüşmek istiyolar. benim açımdan da bazı problemler var da.. insanın kendisiyle ilgili yazması ne zormuş. açıkçası o kadar çok yazdım ki diğerleriyle ilgili yoruldum. kedniminkini sonra yazıcam

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...