22 Ağustos 2011 Pazartesi

kısa kısa

 -yarın arel ünv gidip lise diplomamı alıcam. Malum marmaraya kayıt yaptırırken lazım olucak. ordan da metrobüse binip yeni okulumu göreyim diyorum. daha da güzeli yıllar yılı hep niyet ettiği fakat hiç nasip olmayan meşhur salı pazarına giderim :)

 -eğer sürme sürmekten vazgeçebilirsem tüm komplekslerimden arınacağıma inanıyorum

 -şimdi bu ünv olayı beni endişelendiriyor yaa. malum ben 23 yaşındayım ve bölümümdekiler tabi ki benden küçük olacak. Yani 20 yaşında olsalar sevinirim yaa. Zor gelicek bu iş bana hadi hayırlısı.. Ne sanıyosam kendimi

 -gözlükleirm kırıldı yaz başında, sanırım numaram arttı laptopun ekranına yapışmak üzereyim

 -geçenlerde ablamın tertemiz bi komşunun evinde hacetimi gidermek üzere tuvalete gittim. Alaturka tuvalet olduğu halde Aman Allahım o ne temiz bir tuvaletti paspas bile sermişti içine çıkmak istemedim resmen.

 - eve girip her tarafa çamaşur suyu dökmek istiyorum 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...