16 Aralık 2011 Cuma

filmler ve ödevler

Okulda psikoloji dersi alıyoruz. Ve hocamız iki haftada bir teslim etmek üzere film ödevleri veriyor. Gerçekten güzel filmler. Bazıları hatta çoğu daha önce de izlediğim ve şiddetle tavsiye ettiğim filmler. Ama sonuçta ödev ödevdir. Ve bir şeye kendini zorunlu hissettin mi ondan nefret etmeye başlarsın.

 Ben normalde film izlemeyi severdim. Artık sevmiyorum. Film izlerken not tutmaktan, filmin verdiği mesajları almaya çalışmaktan, değerlendirmekten sıkıldım. Sadece ayaklarımı uzatmak ve filmin tadını çıkarmak istiyorum. Verdiği mesajları bilinçsizce almak istiyorum.

 Hoca ödevlerden bahsedince çok sevinmiştim oysa. Oww demiştim, harika gerçekten güzel ödevler, sevdim bu kadını. Nerden bilebilirdim en büyük zevkimin bir işkence haline geleceğini.

 Filmler gerçekten güzel. İzleyin, izletin. Seveceksiniz garanti veriyorum. Ayaklarınızı uzatın, uzanın hatta keyfini çıkara çıkara tasasız izleyin lütfen. Kesinlikle pişman olmazsınız. Özellikle "her çocuk özeldir"i ailece izleyin.

 Ama küçücük bir yorum bile yapamayacak kadar sıkıldım artık. Filmlerle ilgili hiç bir şey söylemicem.



  

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Haklısın insan kendini mecvur hissettiği zaman zevk alamıyor..
Kesinlikle önerilerine uyup izleyeceğim bu filmleri..
Sevgiler canım..
Bloğunu keşfettiğime sevindim.

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

Merhaba çiğdemcim ohoo filem ara ver bana gel mimledim seni http://eyluluntarifdefteri.blogspot.com/2011/12/duydum-ki-mimlenmisim.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...