21 Aralık 2011 Çarşamba

hakımda 7 şey

 Sevgili aişe beni mimlemiş.  Kendimle ilgili 7 şey yazmam gerekiyor. Tüm samimiyetimle başlıyorum.

1- Sustuğum zaman sürekli bir yerlere bir şeyler yazarım. Kalem defter varsa onlara yoksa parmağımla bir yerlere yazarım. Ne mi yazarım? Aklımdan ne geçiyorsa, kim ne söylüyorsa, dikkatimi ne çekiyorsa... Bilinçli olarak yapmam zaten kendiliğinden gelişir. Eğer kalemle bir yere yazmışsam ve okuduğumda ne olduğunu anlamam bile.

2- İçimden sürekli olarak sayarım. Ritim tutarım. Mesela ayağımı sallıyorsam bunu yaparken sayar diğer ayağımı da aynı oranda sayarım. Ya da bir parmağımı kaşıyorsam eğer diğer parmaklarımı da aynı sayıda kaşıma ihtiyacı hissediyorum. Bilmiyorum neden ama galiba diğerlerine haksızlık olmasın diye. Çok hakkaniyetliyimdir :)
yalnız bunu yaparken öylesine yapıyorsam eğer yaparım yoksa gerçekten kaşıma amaçlı yapmışsam yapmam.

 Böyle tuhaf şeyleri açıklamak da pek bir garipmiş yaa insan anlatamıyor.

3- Umumi alanlarda elim bir yere değer ve orada bir ıslaklık varsa. Bunda olabilecek en kötü manaları arar en kötü anlamlar çıkartır, midemi bulandırırım. Elimi çamaşır suyuna bandırasım gelir.

4- Her ne olursa olsun neye dokunursam dokunayım ardından elimi koklarım. Hatta bir keresinde ablam bu yüzden bana kızıp... Neyse bunu ablamın ve kendi karizmam açısından anlatmamayı tercih ediyorum :)
 Sık sık da elimi yıkarım çünkü çoğunlukla elim kokar.

5- Otobüste, yolda yabancılarla göz göze gelmekten nefret ederim. Eskiden gülümser selam verirdim. Ama karşılık vermediklerinde çok fena oluyor. Bunu bir kaç kez tecrübe edince bakışlarımı kaçırmayı tercih ettim.

6- Yine otobüste (malum çok kullanıyorum) hep aynı yerde, tekerlek üstüne otururum. Çünkü oturduğumda ayaklarım yere değsin isterim. Öbür türlü ayaklarım havada sallanıyor ya kendimi cüce gibi hissediyorum. Aslında bu tüm sandalye ve koltuklar için geçerli.

7- Eğer yazı yazıyorsam, yada bir şeye odaklanmışsam, çeşitli dudak hareketleri yapıyorum. Dudaklarımı kasıp içe doğru çekiyorum. Bu son dönemlerde olmaya başladı. Eskiden dudaklarımı büzüştürüp uzatırdım. Sanırım bunu engellemek adına tam tersi bir hareket geliştirdim.


 Daha çok garip 7 tarafımı anlatmış gibi oldum değil mi? Neyse lafı daha fazla uzatmadan http://kitapgibikiz.blogspot.com/ ve http://yeritimlikaranfil.blogspot.com/ mimliyorum.


4 yorum:

filan nisa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
çiğdem dedi ki...

evet biliyorum yazıyorsun :)

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

ehehe cidden de garip 7 bilgi olmuş :)

ama ben seni gene mimledim napcass :D

Adsız dedi ki...

hahhaa. hepsıne guldum yea. ne garıpsın cıdden. tekerlek ustunden kacar mıllet sen gıdıp oturuyosun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...