6 Eylül 2011 Salı

Bazen gözyaşın suya karışır



-Efendim

-Alo tevrat, napıyosun?

-Hiç teyze napim işten yeni geldim, banyodayım birazdan duşa giricem.

-:) Sizin evde de bi tek banyoda düzgün çekiyo.

-:) arada ses kesiliyo yine. Sen napıyosun?

-Sabriyedeyim, Nesim de geldi bi ariyim dedim seni.

-İyi yaptın. Ben de işten arkadaşla yürüyerek geldim eve. Terden mahvoldum nasıl utandım bilsen:)

-:)

-Zaten onunla da rahat 5-6 ay görüşemeyiz. Herkes kendi okuluna...

-Yarın çalışıyo musun?

-Evet yarın çalışıcam, çarşamba da çalışıcam, perşembe de Çoruma gidicem. Bi kaç gün kalıp geri
gelicem.
-Hmm..
-Eee anlat bakalım sen napıyosun?

-Ben de yarın kayda gidicem.

-Aaa teyze!!! Yarın 6 Eylül mü?

-Evet

-Ya teyze neden hatırlatmadın bana?! Ben unutmuşum.

-Hatırlattım aslında: bayramda konuştuk, salı günü dedim, yetişemeyeceksin bana dedim. Sen de dedin ki yoo izin günümü o gün kullanırım. Sonra biz Cuma günü size geldiğimizde sen izin kullanmıştın artık.

-Olsun o geçen haftanın izin hakkıydı. Ben unuttum teyze! Keşke hatırlatsaydın.

-Napalım artık

-Eee kiminle gideceksin?

-Tek başıma

-Ya teyze ben gelemem. Yarın başka bi kız izin kullanıcak.

-Tamam

- Teyzeee

-...

-Teyzee!

-...

-Alo! Teyze!

       Bazen gözyaşın suya karışır


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...