8 Eylül 2011 Perşembe

tartı tartı söyle bana!



52.4
bugün tartı bunu gösterdi
burada hiç söylemedim ama uzun zamandır kilo almaya çalışıyorum
bu yaz 5 kilo falan verdim ve her zamankinin aksine geri alamadım
kemiklerim de iyice belirginleşince korkmaya başladım
ama bugün gördüğüm manzara karşısında çabalarımın sonuç vermeye başladığını düşünüyorum :)

geçenlerde başta kilo alma ollmak üzere belli rahatsızlıklarımdan bahsedince bu işlerden anlayan bi ablamız troidime baktırmamı söyledi
açıkçası doktora gitmek istemiyorum ama hemen olmasa da kendimi hazır hissedince gidip baktırmayı düşünüyorum

3 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ben bu yıl 60ı gördüm :) hemen 57-58 olmam gerek..

edibe @ edbdesigns dedi ki...

herkesin derdi farkli :) ama bir iki yakinimdan biliyorum, kilo alamamak da ayri bir dert... insaallah saglikli kilonda olursun, guclu kuvvetli :)

çiğdem dedi ki...

edbdesings
inşallah ya tamamıyla ona odaklanmış durumdayım:)

pembe esinti
2-3 kilo çok değilmiş vermesen bile olur bence
ama nişanlısın sen dimi?
niyeyse ben bekarlara 50'leri, evlilere 60'ları yakıştırıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...