27 Eylül 2011 Salı

okulda ilk gün

 Okuldayım, bilgisayar dersinde. Her zamanki gibi geç kaldım ve hocadan uyarı aldım. Sanki geçen hafta iki gün dersi iptal eden kendisi değilmiş gibi.
  Ortam soğuk. Bir kızla tanışmıştım perşembe günü: Sevgi. Onunla haberleşmiştik şimdiye kadar çok utanç verici biliyorum ama ben onu tanıyamadım. Bende yüz tanıma hastalığını söylemiştim daha önce değil mi?

 Evet ilk dersen öğrendiğimiz: Hocamızın ne kadar zeki olduğu!!

 Bir de anatomi hocası vardı. O ayrı bir vukuat zaten. Hoş tatlı biriydi ama kadın ders anlatmaya başladı yüzünü tahtaya döndü ve bir daha ders bitti deyinceye kadar arkasına bakmadı.
 Not tutanların bile dersi dinlediğine inanmıyorum.

1 yorum:

bay tükancı dedi ki...

ah not tutanlar, genelde ön sıralar da oturup birbirleriyle yarışanlar.
hele bazılarının 95 alıp daha da utanmadan kağıdıma bakabilir miyim demesi yok mu, bişe desem olmaz şimdi.
bizim notların hepsini toplasan 95`i zor bulur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...