1 Eylül 2011 Perşembe

şeytan tüyü

  Size Tevrat'la ilgili bi durumdan bahsetmiştim benim bile okuyamadığım şu uzuuun kayıtta.

 İşte nihayet Tevrat dün çocukla görüştü. Tabi benim esas ilgilendiğim ve buraya aktaracağım olay bunların hikayesi. Daha önce anlatmıştım ama bazı yanlışlıklar var ve o kadar hoşuma gitti ki özellikle bir kayıt açmak istedim ona.

 Hikayemiz geçen sene başlar:

 Bizim kız geçen yaz yaz tatilinde Tekbirde çalıştı bu yaz olduğu gibi. Bu çocuk  geçen sene arkadaşlarıyla bir sohbetten çıkmış bulunmaktadır ve artık etrafta adam akıllı kız kalmadığından hele kapalıların iyice cıvıttıklarından doğru düzgün birinin kalmadığından bahsediyorlarmış. Birebir sözleri değil kendimce bazı gerekli :) eklemeler yaptım. Tam o esnada Tevrat işten çıkmış başı önünde efendice yürüyormuş ki Barış onu görmüş ve İşte böyle olmalı bi kız demiş kendi kendine. Ve olay orda biter.

 Gel zaman git zaman aradan tam bir yıl geçer. Barış bu yaz Tevratı markette görür ve aa bu o kız demiş. O bu düşüncelerle cebelleşedursun tevrat kayıplara karışmış.

 Ve günlerden bir gün Tevrat Barışın çalıştığı dükkana para bozdurmaya gider ki çocuk "bu kadar tevafuk olamaz bu kız benim kaderim olmalı" der ve gerçekten de işin peşini bırakmaz.

 Tevratın başına bu tarz olaylar pek çok kez geldi. Kendisindeki sempatinin hala farkında değil ve bu da onu daha candan yapıyor. Öyle ki şimdiye kadar ben tevratı tanıyıp hatta karşılaşıp da "ayy ne tatlı kız" demeyen birini görmedim.

 İşte bu çocuktan sonra Tevrat geldi ve bana kimsenin daha önce kullandığını ve kullanacağını sanmadığım şu nadide cümleyi kurdu:

 -Ben anladım teyze bende şeytan tüyü var!!!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...