12 Şubat 2011 Cumartesi

egan ve başörtüsü


2 kasım '11

bir yeğenim var benim. bizim dilimizde egan denir. ablamın kızı. adı tevrat. şimdi çorumda, ünv maliye okuyo, öğrenci evinde kalıyo. uzun zamandır görüşemiyoruz kontörümüz yok da, gözü çıksın fakirliğin:) özledim onu. bakmayın yeğenim dediğime arkadaşımdır aslında aramızda 3 yaş var ama o olgundur akıllı kızıdır ben evin küçüğü olma avantajlarını sonuna kadar kullanırken o abla olmanın tüm sorumluluklarını yerine getirdi arkasından geleceklerine bilerek hareket etti hala da ediyor. ordan bana söylüyo teyze bak hatice'ye (bi küçüğü) yardım et geometriyi öğret bak onu anlamıyo. öss ye hazırlanıyo da yds mi oldu adı walla bilmiyorum o kadar değişti ki. eğlencelidir de şeker gibidir sıkılmazsın asla onunlayken.. resmini koymama kızma inşallah. neyse ben özledim yeğenimi. başörtüsünü de ne yaptı bilmiyorum seviniyodu. gecen sene açtı maalesef başını bu sene bi hafta açtı bi hafta kapalı olarak özgür olarak gitti ve chp geri adım atınca sallantıya girdi ya işte o zaman söylüyo telaşlı telaşlı Teyze ben napıcam ben açamam artık ya bu sene bi hafta açtım sadece geri dönemem o günlere. bilmiyorum bu sistem de ne olur güvenmiyorum ama çankaya resepsiyonunda askerin tavrını görünce biraz inanmaya başladım. artık kovulan değiliz kaçılanız farkında mısınız ne o oyle eğer salonda türbanlı varsa belli etmeden salonu terk edin. bakayım bu sene olursa bende hazırlanıcam.
  yasağın ilk kaldırıldığı hafta yıldız teknik de başörtüsü karşıtı öğrenciler protesto etmişlerdi de diğer öğrenciler arasında kavga çıkmıştı polis müdahale etmişti bilmem hatırlar mısınız? geçen hafta işte o öğrenciler kanal d habere çıktılar. meğer uzaklaştırma almışlar derslere girilmesine izin verilmiyomuş gençlerden biri konuşuyodu "10 gündür derslere girmemize izin verilmiyo üsteik hukuki bir gerekçe de yok ne kadar süreyle bu yasak devam edicek onu da bilmiyoruz yanee şu anda eğitim hakımız elimizden alınmış durumda" (size de tanıdık geldi mi bu sözler) tabi derse alınmamaları hoş bi durum değil savunmuyorum bunu ama şunu da diyemeden edemicem
 "genç delikanlı bizim onca senedir neler hissettiğimizi artık anlamışsındır"

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...