13 Şubat 2011 Pazar

yaşasın ikea indirim günleri!!!

2 ekim '10

evvet beni bilenler bilir ne kadar büyük bir ikea hayranı olduğumu. 2007'den beri sıkı takipçisiyim ama sadece takipçi. avrupa yakasında oturduğum için ümraniye'ye gidip gezmedim neyseki bayrampaşada açıldı da bizlerde şenlendik. E malum kasım ayına giriş yapmış bulunmaktayız ve ben tam çocukları gönderip kendimi yatağımın sıcacık koynuna atacaktım ki aklıma ikea'nın çılgın fırsatlarına bakmadığımı farkettim ve işte sabahın bu saatinde arşınızdayım. Gecen ayın indirimlerinde şahsım adına alacak birşeyler bulamamıştım ama bu ay hatta yarın uzun zamandır almayı planladığım aynaların indirime girdiğini görünce nasıl sevindim anlatamam. normal şartlarda bile fiyatı ayna olarak uygun gelmişken şimdi indirimde ki haliyle resmen ucuz. 30 liradan 20 liraya düşmüş. sitesinde kişi başına alım 2 adetle sınırlıdır diyor ama kasaya daha fazla adetle gidince bir problem çıkmıyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...