12 Şubat 2011 Cumartesi

katre-i matem: her cevap ona çıkar

2 kasım 2010

cuma günü yaptığım alışveriş resminde belki dikkatinizi çekmiştir İskender Palanın son kitabını aldık  "Katre-i Matem". o gün yazmıştım çok yorulduk çok gezdik diye. otobüste eve dönüş yoluna girdiğimizde ben kitabı elime aldım oysa kitabı yeğenim için almıştık .okuldan okumasını istemişlerdi ama benim kitapyurdunda da bayağı dikkatimi çekmişti. kitap nasıl söylesem: kitap içinde kitap kitaptaki adı geçmeyen karakter artık müzayeden aldığı kitap için söyle diyor:
  "... bir sevgili edinmiştim ve onun peçesini açmak için eve varmayı bekleyemezdim. Üsküdar vapurunda başladım kitabımın sayfalarını çevirmeye. heyecanlıydım...." işte benimde otobüste kitabı elime aldığımda hissettiklerim aynen böyleydi.
  kitap Osmanlı Lale Devrini anlatıyor. entrika, cinayet, gizem, laleler vee tabi ki Hafız Çelebi.. beni en çok etkileyen karakter o ve lalere ilgimi arttırdı bende onun gibi lale yetiştirmek istiyorum. düşün artık dün çiçekçiye gittim lale soğanı istiyorum diye adam bana mısır çarşısında adres verdi şimdi ekip mart- nisan gibi açmasını beklicem. kitap güzel etkileyici sürükleyici gizemlerle dolu. kendinizi ezel izliyormuşsunuz gibi hissedebilirsiniz. zaman ayarı sıkça değiştiriliyo yer yer inanılmaz akıcıydı ki yemek yerken bile elimden bırakmadım kitabı. elimin meşgul olduğu zamanla da bile şunu diledim biri okusa da bende dinlesem. kitap kısmen bitmedi ama devamı gelicek gibi açık kapı bırakılmış

3 yorum:

Unknown dedi ki...

En son okuduğum İskender Pala kitabı,konu çok yoğun gelmesine rağmen severek,sabırsızlanarak okuduğum bir kitap..
Blogunuz Kitap cenneti gibi:)
Sizi bulduğuma sevindim..
Muhabbetle..

çiğdem dedi ki...

Ahh gerekten mi? Bunu duyduğuma hem çok şaşırdım hem de sevindim. Çünkü ben çok az kitaptan bahsettiğimi düşünüyorum.

Neyse ki ben sizi çook çook önceden bulmuştum :)

Unknown dedi ki...

:))Gerçekten,benim de okuyabileceğim kitaplar var burada,bu benim için büyük şans..
Değerlendirip gereğini yapıcam inşAllah..
Beni bulmuş olmanıza da ayrıca sevindim.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...