12 Şubat 2011 Cumartesi

kitap gibi kız

24 ocak '11


   Dışarıda yağmur var, hava karamsar dolayısıyla ben de... Dersim vardı eve geldim ve garip bir şekilde uykum vardı. Önce nette dolanayım dedim sonra belki film izlerim dedim. Aldım laptopu dizime maillerime bakarken aklıma geldi bugün doğum günüm belki kutlayan olmuştur dedim ama kimse kutlamamış. Kime ne ki 23 yıl önce bugün doğmuşmuşmuşum!
  Aklıma geldi bir ara tvde kadın programlarını izlerken rastgelmiştim; karısı boşanmak istiyordu adam onu affetsin diye televizyona çıkmıştı ne kadar yalnız olduğunu anlatıyordu "yemin ediyorum o kadar mutsuzum ki serap hanım doğum günümü bile cep telefonumdan başka kutlayan olmadı" demişti cebinden çıkardığı telefonu sallaya sallaya yazık demiştim öyle acımıştım ki adama.Telefonuma uzandım hayır benimkini cep telefonum bile kutlamamış :)
  Hadi film izliyim dedim aklıma geldi laptopta sorun var videolar cızırtılı.
  Bu gün aklıma ne geldiyse üzdü beni.

  Bloğu açtım kumanda panelinde izlediğim bloglardan  kitap gibi kız ı gördüm açtım okudum, okudukça dinlendim. Yetmedi biraz daha okudum, okudukça mutlu oldum. Yetmedi biraz daha okudum, yerimden doğruldum canlandığımı hissettim yorum yazayım iyi geldin bana diyim dedim sonra yok yok dedim ben en iyisi blogda yazayım öyle teşekkür edeyim dedim zira yazdığım yorumları unutuyorum. Bilmem yazdığımı görecek mi teşekkürümü okuyacak mı?
  Merak ettim böyle yazıyorken sesi nasıldır, nasıl konuşur, eli kolu nasıl oynar, mimikleri nasıldır? Dinlendirir mi onlar da?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...