13 Şubat 2011 Pazar

"güya tesettürlüler"


30 ekim '10

tevafuk oldu cahide hanımın yazısını bulmam. önceki gün yayınladığım tesetturle gelen avantajlar yazımın ardından birşey yazmaya niyetlenseydim herhalde en fazla bu kadar yazabilirdim. kesinlikle her cümlesinin altına imzamı atıyorum ve okumanız konusunda ısrar ediyorum. 
buyrun burdan lütfen guya tesetturluler

yazıda can alıcı birkaç cümle var ki onları yazmadan edemeyeceğim:

  • Başörtülü olupta başörtüsüne zulmedenler
  • Ne gerek var hıristiyan, yahudi misyonerlere?  Bizim kızlarımız (!) dinine en büyük zararları verirken.Bizi bizim değerlerimizle vururken…
  • Küçülttükçe küçülttüğü,kuşa çevirdiği eşarbını kimden,niye saklamaya çalışmaktadır?
burdan başörtüsü bir simge değildir diye sözüm ona savunma yapanlara hitap ediyorum.

evet başörtüsü bir simgedir arkadaşlar. müslüman olduğumuzun simgesidir ve müslüman olmak da an başta hadiste de denildiği gibi "hakktan taraf olmaktır". Hz Muhammed (asm)i diğer peygamberlerden ayıran bir diğer özelliği de hem bu dünyayı hem ahireti anlatmasıdır. islamı dünyadan soyutlayamazsınız. "islam bir hayat nizamıdır" arkadaşlar insanları ilgilendiren herşeye yön vermiştir.
dolayısıyla evet başörtüsü bir siyasi simge midir evet siyasi simgedir.

  başörtüsünü bir çiçek gibi değil de hakkını vererek  taşıyanlara selam olsun...


2 yorum:

kimsiniz dedi ki...

çok haklisin canim, Allah razi olsun.
Rabbim yardimcimiz olsun, dogru yoldan ayirmasin..

çiğdem dedi ki...

amin ecmain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...