13 Şubat 2011 Pazar

"islami değil insani yardım"

28 Aralık '10

 10 günü aşkın süredir internet bağlantımız yok. Aslında iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum zira çok fazla vakit harcıyordum. Yokluğunda kendimi düzene soktum. Biliyorsunuz Mavi Marmara geri döndü ve ziyaretçilere açık şuan. Ben gitmedim. Gemide bulunan 9 şehidimizi rahmetle anıyoruz.
 Şimdi olayın bu kısmında şunu söylemeden edemicem. Ben normalde İhh'yı sever sayardım. Yalnız Mavi Marmara olayında İsrailin vahşeti karşısında savunmalarını yaparken:
"insani yardım mı İslami yardım mı?" sorusuna İslami yardım olayın tüm masumiyetini tersine çevirirmişcesine verdikleri "insani yardım" cevabı onlara karşı duyduğum zaafı tamamen yok etti.
 Hayır efendim ben sizi insani yardım olarak değil İslami yardım olarak düşündüğüm için yardım etmiştim.
Tam da nihayet Müslümanlar olarak Filistin'e yanlarında olduğumuzu onları unutmadığımızı söyleyecektik. Heyhat! İslami değil İnsanı yardımdı.
 Ayrıca bunu orada şehit düşen kerdeşlerimizin de anısına saygısızlık olduğunu düşünüyorum zira şehadet Allah yolunda olur insani yardımlar yolunda değil. 

 Şimdi Ben ihh yı yine seviyor ve sayıyorum elbette ama kardeşcesine değil gözümde ensar değiller artık o değerde değiller. insani olarak seviyorum

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...