13 Şubat 2011 Pazar

cuma pazarı


29 aralık '10
dedim ya bugün gün yetmedi.. cuma pazarına öylesine bi girip çıktık ve saat olmuş 10 ben hala ordayım. klişemdir benim zaten ne zaman bir pazara gitsem doymak bilmeyen biri olduğumdan olsa gerek haftaya yine gelirim diyorum ve o "haftaya" olana kadra araya kaç hafta girer muamma:) illaki alışveriş yapmam gerekmez ben pazar'ı gezmeyi seviyorum zaten, 5 kuruş param olmadan saatlerce gezdiğim zamanalar oldu. zaten pazar kadar güzel bir şey varmı ki dünyada: her zaman haftanın belli bir günü oaya fuar mı panayırmı herneyse hatırlamıyorum açılmış gibi heleki büyük pazarlar... neyse pek birşey almadık, almaya da niyetimiz yoktu belli başlı şeyler dışında, yine de uygun birşeyler görünce evde stok yapıp hediye vermek gerektiğinde (çünkü bizde öyle oluyo, nedense hediye verme ihtiyacını aniden hissediyoruz aniden lazım oluyor) hemen çıkarıp verme amcını yürüttüğümüz için, bayağı bişeyler aldık. birkaç şal, biraz kına, iki cüzdan, vazo ve mutfak için değişik servis tabak-tepsileri aldık. alır almazda sahipleri belli oldu bir cüzdan kalmıştı elimizde iyi onu kaldırırız dedik ama eve gelince zeynep ablam çok beğendi ve iyi bunu ben kulanırım dedi:) biz bu iştahla evde biraz zor hediye stoğu yaparız. ve bunlarda aldıklarımız
ortadaki beyaz şeyler kartondan gibi duruyo ama aslında porselen:) içine yiyecek girince eminim çok daha güzel duracak



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...