12 Şubat 2011 Cumartesi

bişey diyecektim



8 aralık '10

söyleyeceklerim var:

  • Ben bu blog işine bizim kürt-zaza damağına uygun yemekleri yazmak için başladım ama baktım yöresel tatlar benim boyumu aşar normal tariflere başladım. Uzun zamandır bişeyler eklemiyorum ama boş durduğumdan değil walla bayağı bi şeyler yaptım yeni tarifler hemde ama işte fotoğraf makinesi yok evde o yüzden ekleyemiyorum. Şimdi fotoğrafsız, yada telden çekilmiş kötü fotoğraf koymak da garip be yaa. biraz da bu sebepten dolayı biraz da söyleyecek laflarım varmış bilmiyodum ama yazdıkça açılıyomuş insan o sebeple gittikçe kişiselleşmeye başladı blog. Açıkçası pek çok şey ekler yazarım da bu fotoğraf makinesizlik beni zorluyo.

  • Bir kürt olarak kürtçeyi bilmemek zoruma gidiyo yaa.. Zazayım ben zazacayı biliyorum da kürtçeyi bilmiyorum. Yavaş konuşulduğunda kısmen anlıyorum da ben konuşamıyorum. Şimdi zazaların kürt olmadıklarını söyleyenlerde çıkactır onlara cevabım mllet olarak ben zürriyetiin nereye kürtlük olup olmadığı konusunda emin olmasam da ben kendimi Türkiyede kürt olarak hissediyorum. Ve zazacayı kürtçenin bir lehçesi olarak küçümseyen kürt kardeşlerimde olacaktır onlarda cevabım o halde onlarda zazacayı konuşup anlasınlar.
          Acil olarak kürtçe öğretecek birini arıyorum

  • Ney kursuna hidip gitmeme konusunda kararsızım. Uzun zamandır gitmek istiyorum üflemek (ben çalmak diyodum:)  bu bilgi de aişeden) de istiyorum da ablamlar bunun bir kaç yıl süreceğini söyleyince nasıl büüzştüğümü tahmin edebilirsiniz. Çünkü ben çabuk sonuç almak isterim. Daha önce pek çok şeyi pek çok kez yarım bırakan biri olarak bunu bir kez daha yapmak istemiyorum. Fikri olanlar beni bilgilendirebilirler mi lütfen

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...