13 Şubat 2011 Pazar

leonardo di caprio

24 ekim '11




hakkını vermek gerek. leonardo di caprio'ya ne kadar gıcık gitsem de adamın filmleri güzel. titanik de sadece bebek yüzlü olduğu için oynatıldığını ve haddini aşan bir beğeni topladığına inandırdım kendimi. yıllar sonraki halini görüp o bebek yüzlü halinden çıkıp normal kriterlerde olduğunu görmek bana garip bir haz verdi. her ne kadar filmlerini zorla izlesem de her seferinde hayran kalıyorum ve artık "başlangıç" da son darbeyi vurdu. ben beyaz bayrak sallıyorum di caprio'ya platonik olarak giriştiğim benim bile anlam vermediği bu savaşda teslim oluyorum.

titanik, köstebek, zindan adası, başlangıç... kurgusu güzel filmler. oyunculuğunun çok iyi olduğuna inanmıyorum ama tercihlerini çok güzel kullanıyor (bu da son çırpınış olsun)
buradan izleyebilirsiniz

ha bu arada filmin sonunu anlayanlar bana anlatsın. ya filmin bir yerinde rüyada fiziksel acının gerçekten hissettiğini söylüyorlardı o doğru ama cidden. çünkü ben sabah rüyamda kuş-akrep beni sokacaktı sıyırdı parmağımı ve ben onu gerçekten hissettim hatta sanırım o korkuyla uyandım

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...