12 Şubat 2011 Cumartesi

yüce devletimiz(!)

14 Aralık '10


  Geçtiğimiz ay devlet baba 40 kaymakam alacaktı. Adaylar için belirli şartlar vardı; kpss'den en aşağı 70 almak gibi  Önce sınava girmek için 50 lira yatırıyosunuz bankaya eğer kabul edilirseniz sınava sonra mülakata alınıyorsunuz. Ablama söyledim ben de. Ben daha mezun değilim zaten başörtümden dolayı devlet de çalışmak ne haddime! Ablam iyi bir eğitime sahip, dış ticaret, işletme ve iktisat olmak üzere 3 diploması var şimdi de maliye üzerine yükseklisans yapıyor. Kpss den 85 puan aldı, arkadaşı da 73 puan almış beraber parayı verip başvuruda bulunuyorlar şu kaymakamlık için ve nasıl acı bir olay ki ablam kabul edilmiyo ama arkadaşı kabul ediliyor. Hiç bir açıklama yok kabul edilmemesiyle ilgili ücreti ödediği kalde kaydınız bulunmamaktadır diyor ki açıklamalarında kesinlikle para iadesi yoktur da diyo zaten. Bizim devletimiz hortumculardan değil büyük soygunculardan değil ama sıradan halktan birinin 1 lira alacağı olsun zaten gerekirse milyarlar harcar ne yapar eder o 1 lirayı alır.
 İnsanın zoruna gidiyor. Nasıl berbat bir yerde yaşıyoruz ki görevi halka hizmet etmek olan devlet, halkı kendisinie kul köle kurban ettiğiyle kalmayıp, aynı halkı belli bir kesime kurban ediyor. Söyleyecek söz bulmak da zorlanıyorum. O kadar kızgınım öfkeliyim
 Sadece bu değil şu hükümetimiz öğrencilere verdiği krediyi şu yıl içerisinde efe-tüfe ayağıyla 2 katına almak istemesi yetmiyormuş gibi. Yeni yasa çıkarmışlar efenim böyle 2 katına çıkınca ödeyemeleri güçlük çıkaracağı için ödeme süresini uzatıp taksit tutarını düşerecekler. Ne kadar iyiler değil mi? Ama öyle bayağılar ki sırf halk bundan yararlanamasın diye güzel bir dalavere oyunuyla yasa çıktıktan sonra başlayacak ödemeyi sırf yararlanmasın diye kalkıp 2 ay önce başlamış gibi gösteriyorlar. Ne utanmaz bir devlet bu ya ne kadar ahlaksız ne kadar sefil.
 Bir değil ki anlatasın
 Ben sıkıldım artık devletin bana eziyet etmesinden

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...